A történetről :)

Léteznek és köztünk élnek, azonban senki sem tud róluk. Nem, most nem a vámpírokról beszélek. Másokról. A vérszívókhoz hasonlóak, mégsem jelentenek ránk veszélyt. Ők a halhatatlanok. Évszázadokkal ezelőtt valaki kifejlesztette azt az italt, amelynek köszönhetően örökké fiatalok lehetnek és nem öregszenek azok, akik isznak belőle. De még az ebből a fajtából valóak sem tudják pontosan ki volt az. Csupán azoknak adatik meg, hogy halhatatlanok legyenek, akiknek halálközeli élményük van, és nincs más esélyük az életre. Mára már több száz örök életű ember van a világon. "Klánokba" verődve élnek, és vándorolnak városról városra, nehogy a halandók rájöjjenek a titkukra.

2012. december 7., péntek

2. évad 6. fejezet - London

Hi!
Kitettem egy szavazást. 
Jó olvasást! 
xx Tita

ui.: Eleanor-ék házát itt, a belső blogomon nézhetitek meg: http://anordinarygirl0616.blogspot.hu/
A következő hosszabb lett.
Gondoljatok erre úgy, mint egy rövid, átkötő részre.


Ne légy szomorú, ha búcsúzni kell. Búcsúra szükség van az új találkozáshoz.

(fél évvel később)

Eleanor szemszöge: 

- Vigyázz magadra kincsem! - ölel meg anya.
- Halhatatlan vagyok, rémlik? - mosolygok rá. - És akkor látogattok meg minket, amikor csak akartok. 
- Minden nap egy SMS vagy egy telefonhívás. 
- Már vagy 100-szor elmondtad. Indulhatunk? - nézek körbe. 
- Aha - válaszol Danielle. 
Elindulunk, viszont én még hátrapillantok. Könnyes szemmel intek egy utolsót a szüleimnek.
Hogy ők miért nem jönnek velünk? Mert az ő életük itt van, Phoenix-ben. Nem lennék képes elszakítani őket innen.  

***

- Ez csodálatos! - nézek a házra. 
- Várj, míg belépsz - mosolyog rám Carly.
Az egész ház nagyon cool. 
A nappaliban fehér a fal és hozzá illő fekete-fehér bútorokkal van tele, na meg egy hatalmas Plazma TV-vel. 
Innen nyílik a konyha(amire gyakorlatilag semmi szükségünk). Egy nagy bárpult középen székekkel, mikró, hűtő tele elixírrel és üvegajtó a kertbe. 
A téli kertben van az étkező(ami szintén felesleges számunkra). Azért jól mutat és vendégek fogadásakor jól jöhet az a 8 szék. 
- Hol a szobám? - kérdezem Cody-tól. 
- Fent. Könnyen megtalálod, az ajtóra fel van írva a neved.
Szélsebesen felrohanok a lépcsőn, és pár másodperc alatt meg is találom az ELEANOR feliratú ajtót. Benyitok, és tátott szájjal nézek körbe. Gyönyörű. 
Az ajtó mellett van az ágy, tele párnákkal. Az ággyal szemben egy Plazma és egy egész falrészt elfoglaló ablak, ami egy erkélyre nyílik. Bal oldalon egy állólámpa, fotel és képek. A jobb oldalon meg egy íróasztal és egy ajtó. A gardróbba vezet.
- Ez meseszép - ugrok Carly nyakába, amikor benyit. 
- Reméltem, hogy tetszeni fog. 
Itt fent van még Dani, Matt és Damien szobája, meg egy fürdőszoba. 
Carly és Cody, valamint Clark szobája a földszinten van, a másik fürdőszobával együtt. 

Matt szemszöge: 

- Imádom Londont - ülök le a medence mellé. 
- Mikor Kanadából Phoenix-be költöztünk, azt is ennyire imádtad - fröcsköl le vízzel Carly. 
- Jól van! 
- Min megy a vita? - hallom meg Eleanor hangját. - Matty? 
- Á, csak nem tudom, hogy Phoenix-nek van Londonnak örültem jobban - rántom meg a vállamat. 
- Értem - ugrik bele a vízbe. - Gyere te is! 
- Te akartad! 

***

- Spongyabob! - ugrik a kanapéra El. 
- Te nagy gyerek! - borzolom össze a haját nevetve. 
- Azt ne mondd, hogy te nem szereted. 
- Nem szeretem. 
- Mostantól nem ismerlek - nyújtja ki a nyelvét. 
- Úgyse bírod ki egy napig anélkül, hogy hozzám ne szólnál. 
- Kipróbáljuk? - mosolyog rám. 
- Jó! 24 órán keresztül nem szólhatsz hozzám - mondom. 
- Tét? 
- Ha veszítesz azt csinálod 1 hónapig, amit mondok neked. 
- És ha nyerek? 
- Megnézem veled a Twilight összes részét. 
- Benne vagyok!!
- Kezdődjön a 24 óra! 

Eleanor szemszöge: 

- Matt-nek lesz egy személyi csicskása - röhög Cody. 
- Miért gondolja azt mindenki, hogy nem bírom ki? - pillantok rá. 
- Mert ez így van. Te meg Matt.... titeket egy különleges kapocs köt össze. Olyan, mintha egy lélek lenne két testben - válaszol Clark. 
- Hát, én szorítok, hogy kibírd! Már látom a lelki szemeim előtt Matt arcát, ahogy végignézi a Twilight Saga-t - mondja Damien. 
- De ő maga hol is van? - néz körbe Dani.
- Zuhanyzik - állok fel a szőnyegről. - És én jövök utána.
- Aztán nehogy megköszönd neki, hogy átadja a fürdőt! - kiált utánam Cody. 
Idióta!  

4 megjegyzés:

  1. Ha ez átkötő rész volt, gyorsan hozd a kövit, csajszi!
    Am cool lett, és imááááádom El szobáját. Nekem is ilyen kéne. :P
    Kíváncsi vagyok, hogy ki nyer.

    ui.: Tetszik a belső blogod. (Y)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Ó, neked is klassz szobád van, ne panaszkodj!
      Én is. XD
      Köszönöm!!!!!!!!!!

      Törlés
  2. Jajj de rég jártam itt.. :/ Olyan kevés időm van.
    Na de elolvastam és nagyon tetszett :))
    Szerintem úgyse bírja ki El :DDD Hamar a kövit!!

    VálaszTörlés